JARO

Zima je u konce, začíná jaro. Jen málo věcí na světě je nádhernějších. Přeju vám všem, aby pro vás letošní jaro znamenalo obrodu, nové síly, nové zážitky a nové náměty k přemýšlení a hlavně nové důvody k radosti.


více ZDE

6 komentářů:

  1. Hodně pozitivní energie i Vám :))

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer,Vaše recepty jsou přímo úžasné.Chtěla bych se zeptat,popenec sušíte,nebo používáte čerstvý? A ještě jeden dotaz mám:jak časově máte rozvrhnuté pečení chleba?Jsem pracující žena a nějak mi to nevychází?!
    Děkuji a přeji kráásné Velikonoce!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno, popenec je moje oblíbená bylinka, používám ho čerstvý, sušený i do hojivých olejů.
      Chleba zadělám večer a druhý den dopoledne peču. Můžete zadělat ráno když vstanete a péct večer.
      Krásné svátky jara i vám, děkuju.

      Vymazat
  3. Dobrý večer, chtěla bych se zeptat jaký slunečnicový olej používáte na výrobu pleťového oleje? Použila jsem obyčejný a začal plesnivět. Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno, používám obyčejný jedlý slunečnicový olej Slunka. Nezplesnivěl vám vinou oleje, ale asi vám nějaké byliny vyčnívaly nad hladinu nebo jste neprotřepávala.

      Vymazat