SRPNOVÉ VĚDOMÍ

Tenhle měsíc mě potěšila a uklidnila jedna konkrétní odpověď na otázku čtenáře v Orákulu. Už pár týdnů se necítím úplně nejlíp a tohle mi opravdu pomohlo. 
Jinak je samosebou v časopisu jako obvykle mnoho zajímavých článků, například ten o tajných společnostech a řádech, kterému jsem tedy z větší části nerozuměla (asi nejsem zralá) a nebo článek o kryptozoologii, který mi jen osvěžil všechno, o čem jsem četla už dříve. Zaujal mě taky článek o elektromagnetickém smogu a jeho vlivu na lidský organismus a moc se mi líbil článek o mediálním vytváření nepřítele od režiséra Davida Martinka, ten bych asi zařadila mezi povinnou četbu 
Víc jsem toho zatím přečíst nestihla, musím zavařovat švestky a blumy než to shnije.
No a někde na konci je můj návod na výrobu mátového oleje proti bolení hlavy, nepotřebujete ho?



více TADY

Žádné komentáře:

Okomentovat