HLÍVOVÝ GULÁŠ

Hlívu jsem koupila a trochu žampionů nám raší v trávníku :)
Dvě cibule nakrájené na kostičky necháme zesklovatět na oleji, přidáme kmín, mletou papriku, sušený rozmarýn a pepř a necháme rozvonět. Vložíme 400 g nakrájené hlívy a dusíme za občasného promíchání bez podlévání asi 25 minut. 70 g rajského protlaku rozmícháme v misce se dvěma vrchovatými lžícemi hladké kukuřičné mouky, solí, lžičkou sypkého zeleninového bujónu bez glutamátu, třemi utřenými stroužky česneku a 350 ml vody. Vlijeme k houbám a vaříme pět minut, mícháme. Podáváme s bramborovými špalíčky.


4 komentáře:

  1. Hlívu mám ráda v jakékoliv úpravě a tohle vypadá opravdu dobře. Vyzkouším.
    Krásný den

    OdpovědětVymazat
  2. Osobně houby nemusím, ale manžel ano a u nás v obchodě měli zrovna hlívu, tak jsem dnes manželovi guláš udělala a pochvaloval si. Zajímalo by mě, zda většinu nebo všechny recepty, co zde uveřejníte, najdeme i v knihách? Už se mi párkrát stalo, že jsem spoléhala na internet a když jsem chtěla vařit, nešel net a tak jsem byla bez receptu nahraná...není nad knihu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recepty, které přidávám, jsou aktuální, to znamená, že je zveřejňuji druhý den nebo maximálně několik dní poté, co jsem je uvařila. To je první důvod, proč nemohou být všechny v knihách. Druhý je ten, že v každé knize je něco okolo 250 receptů a na internetu jich mám už hodně přes tisíc. Nicméně snažila jsem se pro knihy vybírat ty nejlepší. Krásnou neděli.

      Vymazat
  3. Hlívu mohu na kterýkoliv způsob.
    Nádherné jsou také ty dřevěné misky a talíře.

    OdpovědětVymazat